Sunday, January 3, 2010

Siapalah aku...

Assalammualaikum....w.b.t

Salam kepada followers yg setia mengikut perkmbgan diri ini....
Bagi sesi pembuka bicara aku pekenalkan nama ku Nor Asikim .
Aku dilahirkan di Pekan Pahang. (Tmpat Datuk Najib, PM kita....)
Serasa, cepatnye mse berlalu, kini aq mendpt tmpat di hati UKM.
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi..... kerana dalm sejarah keluarga ku
aku adalah....insan yg first msuk u..... Wa caya sama lu......
Ini bkn brmkna abg n kakak ku tdk mndapt tmpat ttp krn kekangan
kewangan...
Ceh sedihla plk..... Oleh itu slpas shj abis STPM, aku memohn kerja....
Dripada c2la.....aku kumpul duit setiap bulan dismpng memeperuntkkn
sdkit duit kpd my parent....
Em... skang ni sem yang ke-2.. alhamdulillah Allah msih pnjagkan umurku
n syukur aq mndpt results yg baik.... dan akan memberi yg lebih baik pde sem ini...
Ape2 pun thnks a lot to mak ayah dan keluarga kerana x jemu2 memberi sokongan
n dorongan.... yalah duk jauh, mane pernah berpisah kan.... RINDUNYE
(bkn anak mak)hehehheh.....
Hope you all enjoy melayari blog LUAHAN KALBU (ceh mcm gmpk je...)
n anda semua blh meluahkn(komen ye..) ape yg terbuku dlm
isi hati anda...



Salam manis,
Nor Asikim

p/s: Tingkah laku diri mencerminkan peribadi lebih daripada apa yang kita katakn ttg diri sendiri.

No comments:

Related Posts with Thumbnails